خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1396/11/21 - 15:27
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
حسن بیکی:

کاندیدای اصولگرایان پس از نظرسنجی افکارعمومی معرفی می‌شود/احمدی‌نژاد از برنامه و تفکر اصولگرایی استفاده ابزاری کرد

عضو فراکسیون ولایی مجلس با اشاره به اینکه اصولگرایی همواره از طریق نظرسنجی افکار عمومی صورت فرد مورد نظرش را مطرح می کند، گفت: تفکر احمدی نژاد، تفکر و برنامه اصولگرایی بود اما متاسفانه از آن استفاده ابزاری کرد.

ابوالفضل حسن بیکی در گفتگو با خبرگزاری خانه ملت در رابطه مقایسه دولت دوم اصلاحات با دولت دوازدهم توسط برخی افراد و ارزیابی احتمالی مبنی بر قدرت گرفتن مجدد جریان اصولگرایی در عرصه سیاست، گفت: عموما در سال های پایان کاری دولت های اقداماتی مانند مقایسه و غیره انجام می شود که اما اگر قرار باشد دولت ها تضعیف شود صحیح نیست.



نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بر این اساس باید اذعان کرد که برای نظردهی در این خصوص زود است و مطرح کردن آن به صلاح کشور نیست.



وی با بیان اینکه اصولگرایان در فضای عمومی کشور اقبال بیشتری نسبت به جریان های دیگر دارند، ادامه داد: امروز اصولگرایان اقبال بیشتری در جامعه دارند لذا می توان اذعان کرد که مردم امیدشان از لیست امید قطع شده است زیرا اقدامی انجام نداده و سکوت اتخاذ کرده اند.



این نماینده مردم در مجلس دهم در رابطه با اینکه آیا اصولگرایان چهره جدیدی برای انتخابات آتی دارند یا خیر، تصریح کرد: خوشبختانه در اصولگرایی روی یک یا دو نفر ریسک نمی کنند لذا هم اکنون شاید 100 نفر مطرح باشند که مردم به آنها رای دهند اما در چارچوب ضوابط اصولگرایی همواره نظرسنجی افکار عمومی صورت می گیرد و فرد مورد نظر مطرح می شود.



حسن بیکی اظهارکرد: باید یادآور شد که امروزه جامعه نیازمند صداقت و عدالت خواهی است لذا سردادن شعارهای آرمانی برای مردم قابل قبول نیست و اگر کسی بتواند این چنین برنامه دهند می تواند پیروز انتخابات باشد.



عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا امکان تکرار شانسی که جریان اصولگرایان در پایان دولت اصلاحات با چهره ای مثل احمدی نژاد آورد وجود دارد یا خیر، گفت: ابتدا تفکر احمدی نژاد، تفکر و برنامه اصولگرایی بود اما متاسفانه ابزاری عمل کرد و بعد از این که رییس جمهور شد عکس خواسته مردم عمل کرد.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: وی دیگر تکرار نمی شود اما تفکر درست اصولگرایی را مردم دنبال می کنند و این مهم همان مسیری که رهبر انقلاب اعلام کردند./



پایان پیام

  • کد خبر : 231428
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار